book cover

Motywowanie w zarządzaniu

Penc, Józef, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu (Kraków)

Year of publication: 1996

Motywacja pracy, Praca socjologia., Praca socjologia, Psychologia pracy, Zarządzanie metody., Praca psychologia, Zarządzanie metody

available:

1 from 1

Author
Penc, Józef
Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu (Kraków)
Title
Motywowanie w zarządzaniu
ISBN
83-85441-20-4
Place of publication
Kraków :
Publishing house
Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu,
Year of publication
1996
Issue number
Wyd. 2.
Volume
285 s. :
Dimensions
20 cm.
Series
Biblioteka Menedżera
UDC
65.012.4:331.101.3:159.9:316
331.101.3
316
005.583.1
159.9
Object passwords
Motywacja pracy
Praca socjologia.
Praca socjologia
Psychologia pracy
Zarządzanie metody.
Praca psychologia
Zarządzanie metody
Summary
Autor przedstawia najnowsze podejście i rozwiązania w sferze motywowania oraz podejmuje próbę ustalenia typowych i charakterystycznych determinant zachowania się ludzi w sytuacji w pracy, co z punktu widzenia praktyki motywowania wydaje się najbardziej przydatne.
020
%a 8385441204
080
%a 65.012.4:331.101.3:159.9:316
080
%a 005.583.1
080
%a 331.101.3
080
%a 159.9
080
%a 316
100
%a Penc, Józef
245
%a Motywowanie w zarządzaniu /
250
%a Wyd. 2.
260
%a Kraków : %b Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, %c 1996 %e (Krak. :%e (Krak. : %f "Colonel").%f "Colonel").
300
%a 285 s. : %b rys., wykr. ;%b rys., wykr. ; %c 20 cm.
490
%a Biblioteka Menedżera
520
%a Autor przedstawia najnowsze podejście i rozwiązania w sferze motywowania oraz podejmuje próbę ustalenia typowych i charakterystycznych determinant zachowania się ludzi w sytuacji w pracy, co z punktu widzenia praktyki motywowania wydaje się najbardziej przydatne.
650
%a Motywacja pracy
650
%a Praca %x socjologia.
650
%a Psychologia pracy
650
%a Zarządzanie %x metody.
650
%a Zarządzanie %x metody
650
%a Praca %x psychologia
650
%a Praca %x socjologia
710
%a Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu (Kraków)
920
%a 83-85441-20-4

Available items

1.
Accession: 42327
Signature: 005
Status: Checked in

Most often borrowed